Připojištění zásilky
Kód: 5913Související produkty
Detailní popis produktu
Přepravní společnosti odpovídají za doručení zboží v nepoškozeném stavu. Zákonem stanovené lhůty vyřízení reklamace by v případě nepřipojištěné zásilky mohlo trvat i několik týdnů. Uplatněním naší služby Připojištění zásilky v výše uvedených případech si můžeš zajistit výhodu hladkého, bezproblémového a zrychleného způsobu vyřízení reklamace a případné náhrady škody zakoupeného zboží.
Reklamace vyřešíme do dvou pracovních dnů. Buď ti pošleme nové zboží nebo vrátíme peníze.
Podmínky plnění služby Pojištění zásilky
Pojištění zásilky kryje poškození nebo zničení zásilky během přepravy zásilky, od okamžiku naložení zásilky na dopravní prostředek v místě odeslání stanoveném ve smlouvě pro účely přepravy až po okamžik vyložení přepravované zásilky a její předání příjemci nebo jiné osobě pověřené příjemcem pro účely převzetí.
V případě osobního odběru zásilky u nás v Nutive nebo ve Zboxech, Balikově se za okamžik doručení považuje vyzvednutí zásilky ze strany příjemce. Je-li zásilka pro účely přepravy rozdělena na jednotlivé části, pojistné krytí se vztahuje na každou část zásilky samostatně.
Služba Připojištění zásilky ti poskytuje výhodu urychlení reklamačního procesu. Máš však povinnost nejpozději do 24 hodin. od převzetí zboží, nahlásit společnosti Publix s.r.o případné poškození nebo zničení zásilky. Informaci o poškození zboží je nezbytné doplnit fotodokumentací poškozeného zboží. Nutiva následně zorganizuje vyzvednutí a zpětnou přepravu poškozeného zboží kurýrem (náklady jsou na naší straně). Po vyzvednutí zboží ti neprodleně pošleme nový kus zboží.
V případě, že by nový kus daného zboží nebyl aktuálně dostupný ve skladových zásobách, nabídneme ti alternativní zboží jako náhradu.
Zákazník bere na vědomí, že poplatek za službu pojištění zásilky mu společnost Publix s.r.o v případě odstoupení od smlouvy nevrátí. Pojištění zásilky lze uplatnit pouze v souvislosti se zbožím uvedeným na faktuře spolu s koupenou službou pojištění zásilky. Uplatnění služby si nelze nárokovat pro zboží z jiných faktur, jiné zásilky, ani se zpětnou platností. Požadavek na uplatnění pojištění zásilky je třeba adresovat na e-mailovou adresu: reklamace@nutiva.cz
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.